יום שני, 20 בפברואר 2012

The basics by LANCOME


 כמה שלא נשקיע בצלליות מטושטשות כהלכה, אייליינר משורטט בדייקנות, הצללות מחמיאות ושפתונים – אם העור שלנו, הרקע לאיפור, לא יראה אסתטי, אנחנו לא נראה אסתטיות.
מייק אפ הוא מוצר שחייב להתאים בדיוק למתאפרת – הגוון, המרקם, מידת הכיסוי, האפקט שהוא יוצר – הכל חייב להחמיא למראה עור הפנים.
כמובן שכדי ליצור עור יפה ובריא חשוב להקפיד על שגרת טיפוח אדוקה ומותאמת לסוג העור, חוסר טיפוח ניכר בעין בהרבה מקרים.
עור הפנים שלי הוא רגיל – לא שמן במיוחד, יש לי בעיית פיגמנטציה קלה – בינונית ופצעונים קטנים שלעיתים רחוקות צצים להם.
בפוסט הבא אסקור שני מוצרי בסיס לפנים של המותג "לנקום". המותג תמיד נתפש בעיני כמותג יוקרתי במיוחד עם קו מוצרים איכותיים וחדשניים (כמו למשל תמצית ג'ניפיק).
לאחרונה החלו לצוץ פריימרים לפנים, שתפקידם לחצוץ בין קרם הלחות לבין המייק אפ ו"להחליק" את הפנים על מנת לשפר את מראה המייק אפ ואת עמידותו.
לאור מבצע משתלם של "לנקום" רכשתי את הפריימר LA BASE PRO:
האריזה: הפריימר בא בבקבוק מזכוכית עם משאבה, כך שאפשר להוציא כמות מדודה של חומר וגם לשמור על ההיגיינה. תכולת הבקבוק – 25ml.
המרקם: החומר הוא במרקם ג'ל בצבע שקוף אשר מותיר תחושת משי עם מריחתו. לדעתי אין צורך לחכות שהוא יתייבש או יספג בעור הפנים כי היתרון שלו הוא שהוא מותיר את העור חלק למגע מייד עם מריחתו. כמו כן, על האריזה מצויין כי החומר הוא Oil free ואינו קומודוגני (לא סותם נקבוביות).
התוצאה: ניסיתי למרוח מעליו שני מייקאפים: Healthy Mix Serum של בורז'ואה ו- Teint Miracle של לנקום. שניהם בעלי מרקם נוזלי וקליל ושניהם נמרחו מעולה מעל הפריימר – שיפור משמעותי גם במראה של המייק אפ על העור וגם בכמות המייק אפ שנדרשת על מנת לכסות את פני. עור הפנים בהחלט נראה חלק יותר. לגבי שיפור העמידות קשה לי להעיד כי לא היתה לי בעיה עם עמידות המייק אפ.

פריימר לפנים LA BASE PRO ומייק אפ Teint Miracle


המוצר הבא שאציג בפניכן הוא המייק אפ Teint Miracle:
האריזה: כמו הפריימר, גם המייק אפ מגיע אלינו בבקבוק זכוכית עם משאבה – שוב יתרון הן בשל היכולת להוציא כמות מדודה של חומר והן בשל השמירה על ההיגיינה. תכולת הבקבוק: 30ml.
המרקם: מרקם קליל ונוזלי, נמרח בקלות גם באמצעות מברשת וגם עם האצבעות (ספציפית במייק אפ הזה אני מעדיפה עם האצבעות כי הוא נמרח בצורה יותר חלקה). המייק אפ דורש זמן ייבוש / התקבעות די ארוך – כלומר, אי אפשר לפדר / להניח סומק מייד לאחר הנחת המייק אפ כי יתקבל מראה "אבקתי".
התוצאה: מתקבל מראה מאוד מואר ואחיד, הכיסוי הוא קל-בינוני וניתן לבניה. העמידות שלו די טובה עלי והוא מחזיק לפחות 9 שעות.

באיזה מוצרי בסיס אתן משתמשות? האם יש מוצרים שניסיתן ולא אהבתן? אשמח לתגובות!

9 תגובות:

  1. ברכות על הבלוג החדש!!!
    יופי של פוסט. אני מאוד אוהבת את הטינט מירקל של לנקום. אני משתמשת במס' 2. באיזה מס' את?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! אין ספק שהבלוג שלך נתן לי השראה!
      אני משתמשת ב-010...אני תמיד תמיד הכי בהיר שיש...ככה זה כשהעור שלך שקוף :).

      מחק
  2. תתחדשי על הבלוג!
    אני לא נוטה להשתמש במייקאפ ביומיום והפריימר היחיד שניסיתי היה זה של סמאשבוקס וממש לא התלהבתי ממנו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שירי - איזה כיף לך שאת לא חייבת להשתמש במייק אפ ביום יום..אני לצערי לא יכולה להמנע מזה..אנשים עלולים לחשוב שגוויה מסתובבת...
      לא ניסיתי את הפריימר של סמאשבוקס בגלל שקראתי עליו הרבה ביקורות גרועות...אבל הפריימר של לנקום הוא ממש ממש קליל.

      מחק
  3. כמה שרציתי פריימר מהתלהבותן של הבנות , לא מצאתי אחד שיגרום לי להוסיף עוד שלב לשגרת היום יום שלי. אבל אם תרצי את המועדפים בעיני: קלרינס ולוריאל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת - הפריימרים של קלרינס ולוריאל הם קצת "כבדים". הם מזכירים מוצר אחר של לנקום - EFFET MIRACLE (מוגדר אצלם כ"בסיס לאיפור").
      LA BASE הוא הרבה יותר קליל מהם...

      מחק
  4. ברכות על הבלוג, אני משתמשת בפריימר של סמאשבוקס ואני דווקא אוהבת אותו, ולענין המייקאפים, יש לי חבורה נאה, גרלן, טיינט אידול של לנקום, 2 מייקאפ של אילמקיאג' (במבצע אחד פלוס אחד)ומאק... ואני אוהבת את כולם, אין לי עור בעייתי, ככה שאני חופשיה לנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. נעה - איזה מייק אפ של גרלן?
      אני בהחלט ממליצה לך לנסות את טיינט מירקל.
      לטיינט איידול הצבעים היו לי קצת בעייתיים - העור שלי נורא בהיר ולכן אני לא תמיד מצליחה למצוא גוון שמתאים לי "בול".

      מחק
    2. אם כך אנסה אותו בפעם הבאה שאהיה בפארם (לא רחוק LOL)

      מחק